VARNING FÖR OINTRESSANT TEXT


Lindex, 299 kr.

Idag hittade jag min lilla väskcrush i en lindexbutik vid meine skola. Men nu köpte jag ju i fredags nya skor för en 500-lapp. Och såhär på slutet av månaden är jag ju inte gjord av pengar. Men åh, har velat ha denna väska så länge!

Jag har ju egentligen pengarna för att köpa den, men då är det inte så mycket kvar att spara (vilket jag planerar att göra). Å andra sidan får jag min lön om två dagar.
Mor tycker jag handlar lite väl mycket nuförtin. Men ääääsch säger jag. Ska nog gå förbi Lindex igen imorn och hoppas på att den ligger kvar!

//En finurlig och funderande Josefin


Kommentarer
Postat av: Sanna

den ryggsäcken är grym! så jäkla synd att den inte finns kvar längre.

2010-02-28 @ 10:58:12
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Jessica

snygg!

2010-03-04 @ 16:59:08
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0