Gladiator(som också är en bra film)

 
Bild:Jag

Dessa skor ska jag ha på mig idag. Tillsammans med ett par lite blekare fötter...

Kvarnen


"Toppen"


Bilder: Jag

Dessa bilder tog jag sist vi besökte detta muminhus. Som blir vårt på onsdag, då kontraktet skrivs. Ska bli roligt!

Snart dags för sen middag

Tjo på er.

Sitter just nu och ritar på fackteckningen (ett ämne på min linje jag går).
Har valt att göra en tjock barbiedocka som slutuppgift!
Får se om det blir bra, man kan ju alltid hoppas.
Kanske till och med visar resultatet här om några dagar, om ni är snälla!

Ljus?


Bild: Jag. Vet inte riktigt vad det ska föreställa.

Godmorgon! Sitter nu i skolan och väntar på att människor ska komma.

Hahahohohihi


Bild: Jag, vilket jag antar att ni ser haha!

Asså ibland är man ju bara för snygg asså.

ghost whisperer



Jag är ett spöke. "Are you afraid?"

kväll

Blev som sagt en kväll tillbringad med Annapann. Mysigt värre. Hon åkte hemåt för någon timme sedan, och jag ska gå och lägga mig. Är så sjukt trött.


Nu: glass nere vid hamnen med annapanna


Bild: Jag.

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!


Tanto

Hello sweeties! Igår var en härlig dag (om man bortser från nationella prov i engelska kl åtta på morgonen och matteprov därefter) med picknick och födelsedagsfirande i Kungsan (kungsträdgården). Framår kvällen var det grillning i Tantolunden som gällde, vilket var trevligt värre. Sjukt mycket folk var det där också, och lite allamöjliga roliga människor som kom till oss.

Kisses from me to you!

Mumma



Hittade häromdagen dessa par skor på skopunkten. Riktigt snygga. Blir nog lite shopping när studiebidraget trillar in. 299 kr går de loss på!

17 again



Dags att uppdatera min tråkiga blogg. Igår var jag på bio och såg 17 again. Riktigt kul faktiskt. Värd att se!
Innan dess åt vi på Tacobar. Jag ÄLSKAR verkligen Tacobar. Så gott!

Sova

Nu ska jag fortsätta på boken Män som hatar kvinnor.

Godnatt!

UPDATEUPDATEUPDATE

Haha, eftersom det var ungefär tusen år sedan jag skrev sist nu, tänkte jag uppdatera er lite.

Denna vecka är det påsklov för min del. Jätteskönt. Har inte gjort mycket alls, eftersom jag blev sjuk ungefär på mitten av lovet. Mellan måndagen och tisdagen blev det en dyr men rolig tur till västerås. Absolut värt pengarna!

Och igår, då var det ju påskafton(=middag hos farmor och farfar), och världens skönaste väder. 19 grader tror jag det var i solen. Minst.

Friends


Bild: Jag

Känner ni igen huset? Just det, vännerhuset! Egentligen är det bara fasaden, själva serien spelades inte ens in i New York. Fångade det på bilden under NY-resan i höstas. Nicigt värre.

välkommen, våren!


Bild: Flickr.com

Det var så härligt väder idag att jag nästan smällde av. Riktig känsla för det fick jag när jag tog fram cykeln för en liten testrunda. Med vinden i håret, linne och måsarnas skrik. Solen bländade mig och jag såg isen smälta sakta, sakta ut mot sjön. Det var så skönt. Då kände jag verkligen hur våren, sommaren kom med stormsteg.

När solen kommer fram

Okej, hur kan mitt besökarantal ökas med det fyrdubbla från dag till dag? Trots att jag inte har skrivit något? I-landsfunderingar på hög nivå.

Idag vart det lite shopping (underkläder, pilotisar m. fodral, skor m.m.) i världens härligaste väder! Minst 15 grader måste det ha varit. Frös knappt i linne, och jag är den frusna typen ska ni veta. Härligt, härligt.

Nu ska jag leta efter en gammal Bröderna Grimm-bok till en grej i skolan. Ha det!


RSS 2.0