Min dag.

frukost. tv och dator. plugg. mejl från mikas. farmor och farfar. fika. promenera. sjuk. grekiskt till middag. plugg.


yey



Ska ha möte med MIKAs!!!


new stuff

Mika

old stuff

Supertramp

nallebjörn



fint.

västeråslördag

Nu var det ett tag sedan - igen. Här kommer lite bilder från helgen i alla fall!
frida med sin fiat.
frida och julia. jag och julia.
frida. julia. helin.
jagx2
julia.

yeah yeah wow wow


Martin Svensson - (du är så) yeah yeah wow wow

Hoppade runt och dansade och sjöng till denna i morse. Sånt gillar vi!

Detta tar jag gärna på mig imorgon


H&M, Net-a-porter, asos, forever21.


ppppopaganda



Popaganda 09. Älskar allas miner!

jag gillar kasetter

www.shirtstore.se


ggggitarr


Frida

Har varit med denna donna i nästan två veckor konstant nu. Men det är nice.

RSS 2.0