-




härligt med vinterbilder på midsommarafton


Why oh why?

AIGHT

Midsommar idag. Trevligt. Ska dock inte fira det storartat, eftersom jag måste packa inför morgondagen då det bär av mot franska rivieran, St Raphael! Ska bli väldans skönt och skoj faktiskt. Komma bort lite från Sverige ett tag. Kommer antagligen bli jättebra väder hemma när jag är borta, men äsch. Shiet samma.


Massa kramar och pussar till dom som vill ha!

ord

.

sunny day


Skulle hellre bada idag, som Orup och Di Leva.

Tredje dagen på jobbet idag. Denna sommar kommer bli låååång om det ska fortsätta komma så lite kunder. Igår hann jag med att Hoppas på lite mer att göra idag i alla fall. Time will tell.

värt

-

recycling



Freeeeent : KLICK!

så.







lite fina bilder som låg sparade på datorn bara.

golden frame

Borstar tänderna. För er som undrar. Strax ska jag åka till Gamleby och leta efter en spegel i någon antik-affär/second hand/loppis. En med en lite maffig guldram skulle vara niiice. Time will tell vad jag kommer hitta!

wunderbar

Sitter nu i kvarnen och dricker te. Fick inte ledigt från jobbet på söndag såjag åker hem rätt sent imorgon kväll. Men det var ändå skönt att komma hit, om en för ett litet tag bara.

Om en vecka och en dag är jag i Frankrike. Ska bli underbart!

words.

Åker till landet idag -> jag är borta över helgen -> jag missar big parteeey vid kungsträdgården -> jag är lite ledsen.

Är inte supersäker dock på om jag fått ledigt från jobbet, har inte fått svar på mitt senaste sms. Time will tell.

Nighty

Godkväll. Blir film + te + kakor/bullar/macka (inte allt tillsammans. Eller kanske..) ikväll. Myselipyspys.





☮ Peeeeeeaaaaace!


▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲



Cut cut. Klippte mig som sagt idag. Inga stora förändringar dock, men mycket fräschare!
Klippte mig hos Björn Axén och hon som klippte mig tyckte att jag skulle passa perfekt som hårmodell
och bad mig skicka in bilder/maila dem. Lite skoj, så ska väl ta och göra det!

Ikväll blir det middag på Mongoliska (you know) med Påli. Ska komma dit mellan 20-21 ungefär. Och inte äta NÅGONTING fram till dess. Svälta lite. Kommer bli ett par tuffa timmar för mig som äter all the time annars.


Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

cut cut cut

Gissa vad jag gjorde igår. Och detta är BIG NEWS:



Jag beställde klipptid. KLIPPTID! Gud. Till idag också. Över ett år sedan sist.
Är lite nervös. Neeeeeeeeej. Men ändå.






hjälp.

error


fotograf: magnus berger(?)

Det är högtryck på bloggen idag. Verkligen. Den kommer kollapsa snart. Bäst att jag inte skriver mer idag, så att bloggen inte blir ännu mer överbelastad!

Teddybjörnarna


Björnarna själva.

Back in my house. Gårkvällen blev väldans trevlig med Miss Paula som sällskap. Och ikväll är det Teddybears som står på schemat! Kommer bli awesome trots att det regnar. Hoppas jag.

För de som inte vet så spelar de på grönan ikväll kl. 20. Be there or be no one.

-

Megasuperjättetråk.


En timme och tjugo minuter senare och slut på tråkigheter. In mot staden!

Tusan




Work in progress. Det går inte så mycket framåt dock. Saknar en penna som jag skulle behöva. Så jag började på en annan bild istället. Som jag skulle vilja ha en annan penna till, som jag inte heller har i min närhet just nu. I´m stuck.

"look daddy, it´s a little person!" - kalle och chokladfabriken








Denna blogg är grym. Awesomeness på hög nivå!

Måla.



Sitter hemma på golvet och målar. Måste köpa nya penslar och en ny palett med akvarell. Nya pennor av olika slag skulle också behövas. Hejdå pengar.

JAAAAAAAAAAA

SOMMARLOV ÄR FINA GREJER!

sådärja


Har nog lagt upp den här förut. Men fin är den fortfarande. Älskar ballonger.

Dags att skriva något igen kanske. Snabb uppdatering: Fredag; studentmottagning + grillfest. Lördag; Sen frukost + barnvakt. Och det som gått av denna dag; Jobb. Nu ska jag dock lägga mig ute i solen och steka lite tänkte jag.

Hare gött (ät kött)!

Klicka här om ni vill lyssna på musik.

Milano


fotograf: Frida

hittade en bild från Milano som låg och skräpade på datorn.

energylevel: zero

Känner verkligen hur effektivt Frida och jag pluggar. Hon ligger och sover på min axel sedan ca 20 minuter tillbaka och jag sitter och knaprar på ett äpple och kikar runt på facebook. Matteprovet kommer att gå bra imorgon.

copycat


RSS 2.0