hard work



Idag har jag jobbat från klockan tio till tre. Som varje söndag. Börjar tröttna på det, men man tackar ju inte nej till pengar, så det duger fint så länge! Nu väntar plugg, igen. Livet är tufft när man går i skolan.

down under

Nu är det dags att sova. Upp i ottan och jobba imorgon som vanligt.
Såg precis klart på filmen Australia, riktigt bra! Rekommenderas.
Good night - and don´t let the bedbugs bita ya'.

le paris



taget av mig i paris våren 09.


Jag vill ut och resa igen. Känner ett starkt sug. Att åka till paris igen skulle var mysigt. Hoppas kan man ju alltid!

SNAJS

Okej, så här ligger det till. Har upptäckt att ordet snajsigt/snajs börjar dyka upp lite här och var. Ville bara säga att jag var först. Mina vänner kan intyga.

Tack för mig :)

lightbulb





foton tagna av mig hösten 09.


partyhatten på




Hemma efter 18-årspartajj hos Linda. Det var riktigt trevlans!

Get this party started

Mycket att göra. Lite gjort. Dags att sätta igång.

metal & suede


klicka på bilderna vettja.

Acne, acne, acne. Kära gamla acne. Kärlek till er!

longing for spring



muche fina klädur på denna sida. Klicka titta!

snabba cash

Gissa vem som sitter i skolan, en timme för tidigt. Inte jag i alla fall. Vill slå mig själv, men är för trött för att överanstränga mina små armar.

Igårkväll gick jag och Paula och såg snabba cash på skandia på drot tninggatan. Riktigt mysig biograf, och riktigt bra film!
Hade tyvärr inte läst boken innan jag såg filmen, men jag tänkte att; vafan, annars kommer det ju aldrig bli av att jag ser den. Sagt (tänkt) och gjort.

fact of the day

People change
Things goes wrong
Shit happens
And life goes on


.


moving out

Måste förresten säga grattis till Frida (som förövrigt är i les alps just nu)! Hon har fått tag på en lägenhet här i Sthlm! Om inte det är SNAJS, så vet inte ens jag vad ordet innebär.

aha aha!


härifrån.

Bara jag som börjar längta efter vår, sommar och bara ben?

vår, tack.


by me.
Urban Outfitters, Acne, H&M.

cupcakes


random foto.

Vet ni vad som skulle vara gott just nu? En cupcake. Fick en trevlig liten bok inhandlad i london om dem av mor min förut. Ska försöka mig på lite olika varianter inom några veckor. Jag är ju trots allt the master of baking. Älskar att baka!

back in v-ås

Sitter just nu hos Frida i Västerås igen. Ikväll ska vi ha pulkarace i någon för mig okänd backe och nu ska vi dricka te. Är väldigt frusen så det passar utmärkt. See you later skater!

new years eve


jag.

lisafisa. älskar bilden!

vi lagade tjusig mat.

vi gick ut och lekte lite.

meeeeeeeeeeeeeee!

Gott nytt år(lite sent)! Såhär såg min nyårsafton ut. ^ up there ^

Spegelvänt

Konsten att skriva med ficklampa och tomtebloss:



Annapanna.

Jag. Josse var lättare att skriva än Josefin.

Jag.

Anna again.

awsomeness


photo taken by me.

RSS 2.0