V-emdale-n


klick

Nyuppstigen från duschen med blött hår sitter jag nu och skriver, trots den kanske ganska knappa tiden. Det mesta är dock packat, bara necessären som inte intagit sin plats i resväskan.
Internet kommer vara tillgängligt under veckan, så uppdateringar kommer förmodligen att inträffa.

Back to work, ha en fin dag och vecka!


Friday


Erin Wasson

Idag är det fredag, solen skiner och allt är tip top. Åker imorgon till fjällen, vemdalen. Ska bli NICE!

Gårkvällen var förövrigt väldigt trevlig. Började på topshops VIP-kväll i gallerian för att sedan sluta på något partaj hos Weekday. Trevligt värre!


10:58

Guten morgen alles kinder.

Härligt med solen idag! Man får ju nästan lust att springa ut genom dörren och skrika vårskriket.

Men, eftersom jag är en så lugn och sansad personer sitter jag kvar på stolen.

Åter till arbetet!



If I was an avatar



Ska, finally,  se den här filmen ikväll. Nej, jag har inte sett den än. Tänkte att det var dags för det.

15 step



Älskar den här låten. Lyssnar sönder på den snart.

Anteckna

Nu ska jag gå ner och köpa grönsaker, göra lunch och sedan ÄTA.

toes and fingers


uppflugen på en bänk, fredag.

fina tatueringar va? Den på handen är borta, men den på foten finns det fortfarande kvar rester av.

ACNE/LANVIN 2010


klick on the bild

Samarbete mellan Acne och Lanvin. Gillar nog bara denna top, men jag gillar den riktigt mycket!

Change



Jag funderar på att byta bakgrund. Nya eller gamla? Den nya kanske är för puttinuttrosa, men den var rätt söt. Vad tycker ni, alla tusentals läsare och beundrare världen över?

Since my blog is so big I say this in english too. I am thinking of change my background. The new one or the old one, what do you think?

Update: Jag behåller den gamla. Trivs med den bättre.


On The Train


This is me.

friday with frida(y)


ibland ser man helt enkelt ut som en liten tuffebjörn.


jag upprepar: ibland ser man(frida) helt enkelt ut som en liten tuffebjörn.

Spring feelings

Idag har seriöst varit den skönaste dagen på väldigt länge. När jag lämnade hemmet vid 13-tiden var det över +10 grader. För någon dag sedan var det minusgrader. Tack kära vår för att ni accepterade mitt fina välkommnande!


Morgen

Guten morgen. Utanför fönstret ser himlen fortfarande dystert grå ut. Slaskigt. Men jag håller uppe hoppet om att solen ska hitta hit såsmåningom.

Idag ska jag måla förhoppningsvis.
Ha en trevlig dag alla som läser detta!

B-day


Filmen är filmad och redigerad av Frida. (+ jag som i början väldigt bra berättar hur allt ska till)

Förra fredagen firade vi Julia. Kolla på filmen för att se hur det gick!

Elephantmag


klicka på bilden så kommer ni till en kul tidning.

Jag satt just och lattjade lite i photoshop. FÄRG.

swim


jag fotad av jimmy i lördags

Godmorgon.

Gissa vad jag gjorde igår? Simmade! Var väldigt skönt faktiskt, rekommenderas.

räls


Jag fotad av Frida förra året

Jag saknar att inte behöva frysa så fort jag går ut. Inte behöva ha fem strumpbyxor och tre koftor på sig samtidigt. Det är ju definitivt på bättringsvägen, men det är ju en bit kvar. Kan ju säga till våren, om den läser detta, att jag står här och välkommnar den med öppna armar. Tack för mig.

RIP

Jag har tänkt lite på en grej. Har ni någon gång kommit in på en blogg där senaste inlägget skrevs för flera år sedan, eller i alla fall månader? Eller där folk säger att de helt plötsligt slutar blogga? Sen finns de bara där ute på internet. Helt döda och utan liv (Hur djup kan man bli när man pratar om bloggar?). Har kommit in på bloggar som varit ganska stora, haft ca. 50-100 kommentarer per inlägg osv. Sen tar det helt stopp. Man undrar liksom; vad hände? Vad som faktiskt kan ha hänt vågar jag inte riktigt tänka på, men jag kan ändå inte låta bli.

Ville bara få ur mig det.

warhols


edie sedgwick (klicka på bilden för info om henne)


still good



Till alla Harry Potter-fans där ute. Ni har antagligen sett denna redan, men den är fortfarande bra!

floral


Dr. Martens

Men sluta vara fina. Seriöst.

happyness


lindex 299 kr(199 på rea)

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAA! Jag hittade ryggsäcken! På rea dessutom! YES.

KALAS

Frida and I am taking off for partynight! Ha en bra kväll alla, det ska vi ha!

Fade to Grey


collage by my. From about a year ago.

Sitter nu på praktiken och kämpar med att hitta bilder till en moodboard (praktiserar hos några inredningsarkitekter). Har ätit en supergod grillad macka till lunch.

Ikväll blir det festligheter och likaså imorgon! Have a nice day ya all!

march


Bild fotad av mig från Popaganda i somras.

Första dagen på praktiken idag, det var nice! Tell you more i slutet av veckan.
Imorgon blir det till att möta lisalicious i hufvudstaden. Kanske skulle det bli leolicious också.

fikafrukost


Kommer inte ihåg källan.

Idag har jag klättrat, vilket var väldigt kul! Har aldrig gjort det förut, men det visade sig att jag var riktigt duktig på det. Lite småstolt över dagens insatser. Frukost med Frida imorse blev förresten väldigt mysigt. Älskar att traska runt i staden på morgonkvisten!


Show you tomorrow.

Hej vänner!

Imorgon ska jag nog ta med min kamera = Frida får ta kort på vad som låg i paketet från posten! Kan säga att det är något från H&M i alla fall. Spännande? Verkligen.

Ska förresten äta frukost på cafe 60 imorgon med samma tjej. Ska bli mys.

sleepyhead

23.56 är nu klockan och jag vill sova. Måste tyvärr plugga lite, lite till. Prov imorgon (omprov till och med) som jag är ganska så oförberedd till. Väldigt.


sick



detta  är sick.

waiting

Ett paket från H&M väntar förresten hos posten. What could it be?

N E O N




Bilder tagna av mig för någon vecka sedan.

Back on track. Jag är hemma igen och idag var det upp som vanligt att jobba på morgonen. Har haft en toppenvecka med fint väder och fint sällskap. Nu: plugga!

RSS 2.0