Memory.


Från någonstans.

Nowhere boy



John Lennon på första bilden. Den andra behöver jag nog inte förklara.

Godmorgon (goddag). Såg nyss slutet på Nowhere boy, eftersom megavideo bara lät mig se 72 minuter igår. Fin film som enligt mig var väldigt sevärd. Filmen handlar om John Lennons unga dar; tiden innan The Beatles. Eller i bandets tidiga skede i alla fall. Se't!

majs.



Nu ska jag in mot staden och träffa mor min. Tror hon ska bli bjuden på en fika. Svejs!

-

Vilken besvikelse. Jag + two friends skulle vara med i SVD idag. Så vara vi inte det ;PpPpPPPpPppP

tour de france




St Raphael, st tropez och Antibe.


Några bilder från frankeriket. More to come.

konstaterande.

Det regnar fortfarande.


penna och papper.





in my ritblock.

vattendroppe.

Regn.

massa massa mandelmassa


Min hand är rynkig. Mucho vackert.

Kreativiteten flödar när nattens första timmar börjar smyga sig på...

sommarlov.








Angående jag-bilderna; självutlösaren är ett mycket bra tidsfördriv
när både sällskap och vettigare sysselsättning fattas.
Fast ibland blir man lite väl ensam kanske...


De få personer som faktiskt läser min blogg kanske märker att det inte är så mycket att läsa. Har varit upptagen med annat på senaste tiden. Tror det kallas sommarlov. Sitter i detta nu med datorn på  min mätta mage och ser ut över nejden. Solen bryter igenom molnen vid horisonten och färgar skogens trädkronor gyllene. En lätt vindpust från ett öppet fönster träffar min högra kind. Tänker tillbaka på dagen som har bestått av loppisfynd, fikande och inte så mycket mer. Skönt.

Nu ska jag baka muffins, paj eller något annat gott. Lutar åt det förstnämnda.


ay

HEMMA!

RSS 2.0