mjaaoouu




Köpte idag ett superfint halsband på H&M OCH Vampire Weekend - skiva (lp) på Urban Outfitters. Me very happy right now.
Med lite tur kommer det så småningom upp en bild på halsbandet. Men det är bara om ni är riktigt snälla.

Something old

Hej alla fina. Ögonlocken blir allt tyngre och jag ska nog krypa till kojs ganska tidigt idag. Skönt. Skriver mer imorgon när jag sitter vid min vanliga dator, inte vid den här gamla klumpdatorn som står hemma och samlar damm!

Längtan




Bilder från Italien. Ena tagen av självutlösaren, den andra av Frida.

Solen skiner - inga sura miner

Men hejsan. Hur skönt har inte vädret varit idag egentligen? Galet. Ska snart bege mig hemåt för att pl - wait for it - ugga! Gud vad skoj.

Ha en trevlig eftermiddag/kväll i solen!

Jag o-r-k-a-r inte mer

Nu ska jag gå och dö och spy och dö lite till. I am so screwed man.

indian


från seconda

Nytt skärp har jag också. 50 kr på en jättefin secondhand i västerås.


still venice


jag fotad av frida.

Det kommer nog bli en hel del Italienbilder till och från nu.

Drömmar


Jag i Venedig fotad av Frida.

Ska nu bege mig in i drömmarnas land. Bye.

plåtning

Härligt väder det har varit idag! Gick runt i bara kavaj under eftermiddagen. Tidigare idag, från kl. ett, var jag med på en plåtning för skomärket via vai. Det var ganska roligt, trots att jag såg ut lite som Maria Montazami.
I morgon kommer bilder från Italien upp!

listen


Klicka på bilden för att lyssna på bra musik!


Baraföratt

Godmorgon. Sitter nu och äter lite frukost. Hejdå.


Homecoming

Hemma. Kom för någon timma sen (gud vad tiden flyger förbi). Tanken med dagen var att träffa ett par vänner och plugga. Träffade dem gjorde jag visserligen men ni kan ju gissa hur det gick med pluggandet. Just det; inte så bra.
Men jag är glad ändå, dagen har varit toppen!

Nu är det dags för mig att gå till sängs dock, sussa sött!

Stek


vet ej var jag fann bilden.

Hej hopp, idag har jag jobbat hela dagen, som vanligt. Och nu ska jag ut i vårsolen och steeeeeeka!

Nowhere boy


john lennon och yoko ono, i väntan på Italienbilder.

Måste se denna film snarast. För er som inte vet är jag ett stort Beatles-fan. Här kan ni se trailern och läsa om vad filmen handlar om!

feeling

Hej alla fina människor.

Vilken otroligt seg dag det blev idag; vaknade kl. 12, åt frukost framför en film, fikat och nu sitter jag här. Det här behövde jag. Tänkte först åka in till stan och check out loréals och mikas modelltävling. Men jag orkade inte.
Saknar Italien lite. Värmen, slappet och vara med Frida.
To be continued.

GUCCI GUCCI PRADA PRADA

Nejmen vad säger ni, dags att komma hem? Okej då.

Är nu hemkommen från Italien. Kom hem halv två igår natt. Inte många timmars sömn med andra ord. Har nu besökt Venedig, Milano m.m. Längsta påsklovet genomtiderna har jag haft också, nästan två veckor. Skönt att var hemma på sätt och vis, trots en temperatursänkning på ca 15 grader. Berättar mer i samband med att bilder når min dator.


Milano

Härifrån, bye bye!

Nu är jag hemma igen! Gårdagen bestod av bilåkande, hem och sedan direkt till Frida och efter det ut i natteeeen! Tror vi kom hem klockan sex på morgonen.

MEN, det jag egentligen ville säga var: IMORGON ÅKER JAG OCH FRIDA TILL MILANO! Ska bli supersupersupernice!

Så jag tar mitt pick och pack och drar igen. PUSS!


RSS 2.0