flickan med silverbyxorna

livet leker med mig och jag får inte vara med.

döden.

åt precis energitabletter som gick ut i datum i juni. det kanske inte var så bra.



















äsch.

nu, tack.

Döda mig. Långsamt.

det är insidan som räknas.


tryck bara.

Söndagsmys.

gårdagens bravader.





festival

Fick en längtan just i denna sekund efter att vara på festival. Det skulle vara så härligt. Sommarlov, vänner, solbränd hud, jeansshorts och solblekt hår. Natt och dag finns inte. Tid är något bortglömt och oväsentligt. Dansa och hoppa. Skratta och gråta.

Åh.

You and me



Jag älskar den här låten. Tryck på bilden och lyssna.

Grattis älskade bror på din 20-årsdag!




Bilder tagna av mig i kära troppan (St Tropez). Hö hö hö.

22.10.10

snö och varm choklad. avocado och sockor. fredag.

emmiochjosefin

&&



sommar med emmi. saknar sommar.

13:37





1



Klicka på bilden och lyssna på väldigt vacker musik.

en fin bild.


Söndag.

En fläta i håret. Varma sockor. Musik. Böcker uppslagna. Böcker ihopfällda. Djupa suckar. Pappa visslar i köket.
Rullgardinen är bara upprullad till hälften. Trädgrenarna utanför dansar i vinden. Molntäcket på himlen är tungt och grått. Tankar om att dammet på hyllorna bör tas bort smyger sig in i huvudet. Skjuter bort tankarna och lagrar dem i "saker-jag-måste-men-aldrig-kommer-göra"-facket. Återgår till att låtsas studera.

Tills vi möts igen.

Värt att lägga tid på

Jaha. Tillbaka på banan. Ligger på mage i Emmis säng med fötterna i vädret. Rinnande vatten hörs från badrummet precis bredvid. Emmi duschar. Jag lyssnar på tjusig pianomusik och får blodstopp i armarna. Börjar bli lite hungrig igen. Har vetskapen om ett gäng bullar i frysen. Hm.

RSS 2.0