sommar sommar sommar

Tänkte visa lite bilder från senaste tiden:

Stugan


årets första dopp! och ja, det blev ett konstigt hopp från min sida (höger)


Sofie poserar som vanligt(höhö), med en napppåse i handen!


Jag knäppte en bild på Anna när hon gick i båten efter en tur på  den såkallade mås-ön.


Vi tog en promenad till affären (rodde dit en annan gång)

Peace&Love 09


Snodde bilden från Rockfoto.nu, där jag, frida och julia blev fotade(från vänster).

Enda bilden jag har på datorn hittills, men mer kommer hoppas jag!


Imorgon drar jag till kvarnen (helt själv, med buss - hur ska detta gå?), får se om det blir något bloggande där. Satsar framförallt på att bara vara i alla fall.

Pust

Hemma! Håll utkik efter bilder från roddturer, badande och promenader. Ett par fågelägg smög sig in i kameran också.

Gnesta/Mariefred eller var det nu kan ligga.


Chips, godis(2 kg haha) och alla andra nödvändigheter är packade.

Nu är vi redo att åka till mitt landställe! Jag, Sofie och Anna ska tillbringa två dygn ute i stugan med sjötomt och hela köret! Det ska bli supermysigt! Sålänge så får ni ha det så bra.

Njut av den lilla solen som tittar fram idag, den kommer antagligen försvinna snart igen.
Off we go!


hejsan hoppsan!


Frida, skogshuggaren och Jimmy, ¨"moulinrouge"-gubben
Behövde lägga upp den här bilden, bara för att jag inte kan sluta skratta åt den!
Hittade den på datorn av någon mystisk anledning..

Haha skrev senast för en vecka sedan! Men, jag tror inte någon bryr sig faktiskt. Idag är det i alla fall skolavslutning! Känns så jävla bra! Det är helt otroligt att jag redan har gått ett år på gymnasiet nu. Gick snabbt. Och detta blir mitt näst sista riktiga sommarlov. Känns inte lika bra. Men jag ska försöka utnyttja det till max.

Ha en bra dag, så hörs vi kanske imorgon om ni har tur!

Peace & Love 09

Har jag sagt förresten att jag ska till Peace&Love i sommar (om ca två veckor)? Ska bli så nice asså! Någon mer som ska dit?

Svennebananen



Jag och Frida har ett bet om vem som lär sig den här låten först. Men jag kan inte säga att det går framåt för oss.

Men, självklart ska jag vinna!

Kristihimmel


Julia vid sin fina cykel!


Jag på en fin sten!


Vår fina kvarn!

Detta var min Kristihimmelsfärdhelg. 

RSS 2.0