Tidsfördriv

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

 Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?
Har du någon som kan hämta då?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ok välkommen!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hahahaha SÖT TJEJ!

Vilket sms blev du mest berörd av?  
Aa:P men ska jag duscha hos dig eller på friskis?<3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja:) mennu är jag ju pankaka i plånboken:(<3

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad gör du?;)

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Haha okej:D

Vad vill du höra mest av allt?
Kommer försent idag, glömde att ställa om klock-jäveln

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Bra!

Din romantiska replik?
Aa:):( vad ska du själv hitta så<3

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag slutar 20 över 1 förresten<3

Vad kommer du att säga innan du dör?
Kommer du ner?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gissar på att några med <3 var från lilla mig :D

2009-05-03 @ 12:17:02
URL: http://blingstring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0