Tre twilight-inlägg på raken. Inte illa.



Sorry att jag inte skrivit på flera dagar. Ska jag vara ärlig så har jag mest läst. Twilight. Eller Om jag kunde drömma som den så fint heter på svenska. Fast nu läste jag andra boken, När jag hör din röst.

Och jag är helt tagen. De. Är. Så. Jävla. Bra! Det är verkligen twilight-hysteri i min hjärna. Hela dagarna går jag runt och tänker på vad som händer i böckerna. OCh filmen. Som också är jävligt bra. Helt seriöst vill jag bara ställa mig och skrika för att få ut hur mycket jag älskar böckerna och filmen.

Om ni inte ser filmen eller läser böckerna (böckerna är bäst, ni kommer inte bli besvikna) så kommer ni verkligen gå miste om något. Så ett gott råd är att gå till närmsta Akademibokhandel och köpa hela serien på en gång. Jag har läst ut två böcker på kanske en och en halv vecka. Har legat upp till fyra (inte sen skolan började) varje natt nästan, och läst.

Kommentarer
Postat av: Linda

Var andra boken lika bra? =)

2009-01-13 @ 18:05:15
URL: http://limpsnok.blogg.se/
Postat av: Carita

twilight-böckerna är lovely, jag är inne på den fjärde och jag tappar andan. puss! :* <3

2009-01-14 @ 07:58:43
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0