Hej då people!

Tänkte bara hojta till och berätta att jag lever. Dagarna är långa för min del, men på fredag bär det av till Thailands öar för en vistelse där på två veckor. Måste bli solbränd. All min bränna är som bortblåst. Men jag tänker dock ligga i skuggan och använda solskyddsfaktor, för att inte bränna mig och börja flagna eller liknande. Det är inte snyggt.

Nu är det dags att sätta igång med packningen för min del. Ha det bra så länge, kanske slänger iväg ett inlägg eller två när jag är där- så håll utkik!

By the way, jag ska bo på katha beach, i phuket (stavade jag rätt?). Har innan varit på Koh Samui så detta blir lite nytt för mig.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Paulis

damp, vi kommer inte hinna ses innan du âker till thailand ju.. buhuuu.. miss you ha det bra i thailand och hälsa alla frân miiiiig :):) <33

2008-07-17 @ 13:15:37
URL: http://blingstring.blogg.se/
Postat av: Anonym

jora det âr helt okej.. kommer hem nu pâ torsdag om litemindre ^n en vecka.. den 24 allsâ .. <3

2008-07-18 @ 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0