På håret


Gammal bil från första gången i Thailand. Härlig bild bortsett från lederna/skelettet(stavning?) från tårna. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde med fötterna där faktiskt.

Guess what hela världen? Imorgon är det min födelsedag! Fasen vad snabbt det gick. Kändes som att det var igår det var ca en månad kvar. Men då blir jag i alla fall 16 år gammal. Tillslut, dan innan nyårsafton- "jag ska bli 92:a, jag ska!". Något i den stilen hade jag väl i tankarna som nästan nyfödd.

Men i alla fall, jag skriver nog en truddelutt imorgon också, grattis i förskott till mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Blir lite b'ttre bilder då :D

2008-12-30 @ 12:48:55
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jaa, det gjorde jag=) Men du, pallar inte skriva allt, kan berätta sen istället för et blev en del kom jag på nu:P Både från Gävle, stan och skärholmen idag:PHahah!

2008-12-30 @ 20:39:25
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0