Balklänning(hjälp!)


Klänningen kommer från Oasis. Osäker på färgen dock.


Jo, som rubriken antyder så börjar det dra ihop sig för skolbalen, som alltid sker för alla niondeklassare dagen innan skolan slutar. Ska bli jättekul, men jag måste ju itta en klänning. Och klassiska balklänningar är ju oftast långa. Men, det vill inte jag ha, utan jag ska istället satsa på en knälång eller liknande. Lite outsider sådär.
Jag tänker mig axelbandslös, åtsittande i midjan och lös och lite puffig/flygig nertill. Hur låter det tycker ni?
Ungefär som på bilden ovan.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej :D

Fin klänning!

2008-04-27 @ 12:16:58
URL: http://matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0