Jag vill också..

    

ha ett par skor och en ny (vår)jacka. Gärna ett par ballerina skor i någon fin färg. Hittade ett par vita "strå/stickade"(?) skor på din sko för 180 kr som var jättesöta. Dom skulle jag kunna tänkta mig på sommaren till någon söt klänning eller liknande. Jag gillar även de svarta pumpsen som finns på bilden ovan. De röda var också helt okej! Paula köpte i alla fall ett par guldiga skor med ett "glitter"-smycke på, plus en svart vårjacka från JC. På bilden ovan kan du se samma sko fast som vit. Väldigt fina dom med. Eftersom vi var ganska sent ute med att åka ut på stan så hann vi inte kolla så mycket, eftersom affärerna också stängde vid fyra. Men vi fortsatte ändå att kolla runt där och hamnade tillslut på ett café, som hette "kafe tratten".Väldigt mysigt, med lite gammaldags inredning. Billigt var det också, vilket jag kände var väldigt bra för min plånbok! Jag tog en ost&skink-toast och en hallon-soda, medans min kompis tog en rostbiff-smörgås. Vi avslutade "fikat" med att dela på en chokladboll. Den visade sig dock inte var så god, tyvärr. Men jag är glad i alla fall, det är ju VÅR!
Ha det bra,kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill också ha en vårjacka!

2007-03-25 @ 22:03:11
Postat av: me

oj, det var från mig. ;p

2007-03-25 @ 22:05:32
URL: http://me.blogg.se
Postat av: emma

Vill också ha en vårjacka!

2007-03-26 @ 09:24:27
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0