Jeansshorts2

39756-201 

Har hittat ett par jeansshorts nu förresten, på Gina tricot. Bild kommer senare:)

Har tänkt på en sak. Det här sommarlovet har jag i princip ingenting planerat. Skönt i och för sig. Men ändå ganska "tråkigt". Som min käre vän sa här om dagen: "och nu då?". så känner jag också. Det min sommar kommer bestå av är ungefär:

♥ öland i en vecka (åker på lördag)

♥åka till landet (vet ännu inte när)

♥vara med mina kära vänner

♥kanske åka till dalarna med sofie (dock bara något vi pratat om)

♥tälta vid torpet/grisklippan- kalla det vad ni vill

♥ingen aning

som ni kanske ser så är det bara en sak som är fast planerat. Men jag är glad ändå. Det är ju ingen skola på två månader :)


Massor av kramar,

//Josefin


Kommentarer
Postat av: annie

vill också ha jeans shorts! det är jätte svårt att hitta!

2007-06-18 @ 18:27:00
URL: http://threelife.blogg.se
Postat av: sofie (caboome)

Jp,om vi ringer upp till mina släktingar i dalarna tror mammsen att det kommer gå att ordna att vi säkert kommer att få ha stugan där ett par dagar! sola, bada, shoppa m.m
Som sommar´n ska vara!

2007-06-23 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0