IKEA

Idag har jag varit på IKEA. Det första vi gjorde var att äta och nyttig som jag är tog jag en kycklingsallad med mineralvatten och mörkt bröd. Plus en kanelbulle. Och där förstördes min "nyttiga lunch". Men kanelbullar är bara för gott! Jag är antagligen beroende- men den kostade ju bara 5 kr. och då var jag ju bara tvungen att ta en sån också..
Vi åkte sedan vidare till exoert och MediaMarkt för att kolla efter tangentbord till bror min, skrivare/skanner/kopiator till alla, och en kamera till lars. Skoj, Skoj. Vi var även på Asko och köpte en vilstol, eller solstol. Eller vad det nu kan vara. Och det är ungefär det jag har gjort idag. Egentligen ville jag svänga förbi H&M och köpa lite underkläder men det ville inte de andra. Så det får bli i morgon istället.

I morgon ska jag förresten sova hos Sofie (caboome.blogg.se). Anledningen är att jag och Sofie ska åka till Åland tillsammans, över dagen! Ska bli jätteroligt. Då hade jag även tänkt att införskaffa mig i en present till Lars, han fyller nämligen år på torsdag:)

Men nu är det bråttom, Extreme house makeover har redan börjat! (eller är det home makover?)

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: sofie

home är det!
ÅÅh, det ska bli superkul! The puttinutts :) <3

2007-07-03 @ 00:27:52
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0