I Ume-land:)

Har lyckats få tag på en dator! Så då tänkte jag att det var läge att rapportera lite om läget här :) INte för att jag har så myvket att rapportera om, men ändå. Här har detb varit dåligt väder verkligen hela tiden. Kallt, blåsigt och regnit. Och jag som planerat att sola lite och bli brun. Jag hade t.ex. Packat alla shorts plus tre klänningar, och massa linnen. Gud va kul. Så nu bor jag nästan i mina jeans på dagarna och mina mjukisbyxor på kvällen. Lagom roligt. Men nu måpste jag i alla fall avrunda detta inlägg lite, eftersom en film jag vill se precis har börjat! Hoppas ni  har dfet bra i alla fall, och lämna gärna en kommentar:)

Kram// Josefin

Kommentarer
Postat av: felicia

synd med vädret! hos mig är det inte bättre..

2007-07-10 @ 21:25:24
URL: http://feliciiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0