Sweet

Jag älskar verkligen klänningar. Men grejen är den att jag aldrig har det på mig (dumt nog). Eller visst, jag använder det ju en del på sommaren men inte annars. Förstår inte varför, men det blir liksom aldrig av. Kanske trivs bäst i jeans antar jag. Eller egentligen trivs jag i klänning också lika mycket. Aja, ville bara säga att jag gillar klänningar (om det nu är så intressant??). Skulle egentligen lägga upp tre bilder också, med klänningar, men min dator knasar sig. Men jag kan testa i morgon igen:)

GLAD PÅSK!

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag älskar klänningar jag med! underbart plagg:)
J

2007-04-07 @ 14:08:52
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0