Ojsansa..

Råkade publicera endast rubriken i förra inlägget! Men här kommer lite text till i alla fall. Denna eftermiddag har jag varit med min mamma inne i stan för att "hälsa på" stället där jag ska praoa. Vi frågade lite saker och blev visade runt. Men min mamma känner ju som sagt en som jobbar där. Efter det tog vi en fika på ett mysigt café som låg en bit därifrån. Vi fortsatte sedan mot Zara för att kolla efter en vårjacka till mig. Men hittade förståss ingen. Kollade i många affärer efter en vårjacka, men hittade förståss ingen. Jag tror problemet med mig är att jag ställer för höga krav på hur allt jag köper ska se ut. Jag föreställer mig alltså hur t.ex. vårjackan ska se ut. Och sedan hittar jag den inte förståss. Typiskt mig. Men jag hittar säkert något, hoppas jag! Bytte förresten mina blå skor idag till ett par nya:) Men nu måste jag kila, ska äta sen middag.

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0