Sjuk har jag gått och blivit också

Två par trasig skor senare sitter jag nu hemma i stockholm igen efter festivalande i Göteborg.
Jag har ätit för lite, duschat för lite och sovit för lite.
Men det har varit awesome i alla fall!
Mucho nice konserter och mucho nice sällskap (+boende,  tack!).
Igår besökte jag och Emmi Liseberg också.
Vi var lite sådär lagom övertrötta och stod och halvsov i köerna.
Brukar bli i alla fall lite smånervös när jag sätter mig i en bergodalbana i klass med Balder, men nu tänkte jag mest "vad skönt att sitta ner".
Hmm.
Sen släppte det tänket ganska snabbt när man väl började åka, men det är en annan femma.
Och jag är hemma (rim).
Tänkte väl mest säga det.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0