skiing


Äger en nästan identisk släda, fast ljusblå.

Hellu dear friends and followers.

Toworrow I will go to the fjäll with a friend of mine. Feels great! Sorry for bad updating by the way. As usual. I like this "speaking english"-thing. Something to think about maybe?

looklet magazine

Hej alla glada

För någon dag sedan stylade jag en look för looklet.com! De bad mig göra en look inspirerad av filmen Ghost World.

Här är länk till min egna profil där. 

Check it out!


hey you



VARNING FÖR OINTRESSANT TEXT


Lindex, 299 kr.

Idag hittade jag min lilla väskcrush i en lindexbutik vid meine skola. Men nu köpte jag ju i fredags nya skor för en 500-lapp. Och såhär på slutet av månaden är jag ju inte gjord av pengar. Men åh, har velat ha denna väska så länge!

Jag har ju egentligen pengarna för att köpa den, men då är det inte så mycket kvar att spara (vilket jag planerar att göra). Å andra sidan får jag min lön om två dagar.
Mor tycker jag handlar lite väl mycket nuförtin. Men ääääsch säger jag. Ska nog gå förbi Lindex igen imorn och hoppas på att den ligger kvar!

//En finurlig och funderande Josefin


i got a feeling

Idag har jag i vanlig ordning jobbat som varje söndag. Trött. Nu:plugga.

Rubiks

Home home home again från fika hos vänner. Trevligt. Har lärt mig lösa rubiks kub!

Nu ska jag äta. För vi vill ju inte att jag ska dö av hunger så att jag inte kan skriva här på bloggen igen, eller hur?

See you little fellas!

imagination


good shoes


Klicka på skorna för att höra en bra låt.

Gissa vem som har köpt nya skor idag? JAG! Är supernöjd.

answers



Har redan fått två nej angående praktikplats. Damn. Har sökt en till nu på morgonen. Hoppas, hoppas att jag får någon!

Hey, i´m in the band


Vad gör man hos Julia en höstefermiddag utan något att göra? Detta. Vad annars? Jag "sjunger", julia "spelar" trummor och frida fotograferar.

mvh josefin

Nu har jag äntligen skickat iväg ansökningar om APU-plats! Skönt. Min deal med mig själv om att inte äta något onyttigt (alltså bullar, godis etc, har inte levt på salladsblad de senaste dagarna) förrän jag sökt något är härmed över.

el finishido

Klockan är 00:16 när jag börjar skriva. Dags att sova. Jag har nu skrivit klart CV+personligt brev (typ) och bestämt mer precis vilka jag ska söka praktikplats hos. Mamma tyckte dock inte att jag skulle skicka ett massutskick till alla klockan kvart i tolv på natten. Förstår inte alls varför.

Nu ska jag sova som jag aldrig förut har sovit, hörs imorgon!

PUSS

little fellows

Sitter kvar i skolan, som vanligt. Men jag ska gå snart, som tur är! När jag tillslut kommer att komma hem ska jag söka praktikplatser överallt. Tre veckor till praktik, och jag har inte en plats. Bra Josefin, bra.

Hörs senare fellas, den som lever får se vad som händer då.

sugen på skor


acne, vagabond osv.

click



Valentine♥

Back on Ostermalm. In Fridas apartment. We are having a valentinedate.
Now we are going to Beyond Retro, whatever happens there, do not really knooow.
Then we are going to the movies.

Happy Valentine day!

read&learn


still here

Sitter i nuläget kvar i Fridas lägenhet här på Östermalm och försöker plugga lite. Frida själv är och tränar.

Idag ska jag försöka hitta praktikplatser! Ska först skriva klart mitt cv och sen är det bara att skicka runt lite förfrågningar här och var. Tänkte fråga på någon tidning, designer, illustratör och lite annat.

Ha en bra dag, tills jag skriver igen!

Last night in the apartment


 




The kooks


click on the picture to hear a good song

Skulle sett dessa personer spela i sommar på Peace&Love i somras. Tror ni inte dom blir inställda? Hela tältområden grät. I alla fall jag, inombords. Här får ni en gammal goding med dem.

Manchester

Köpte ett par svarta manchesterbrallor idag. 75 % rea. 100 kr var dom väl värda! Kanske slänger upp en bild inom kort. Om ni har tur.

the tough alliance


klicka på bilden för att lyssna.

Lite uttjatad vid det här laget, men fortfarande bra. Happy music!


jewellery


smycken funna här.

sugen på lite nya smycken.

1 2 3

Idag har jag jobbat hela dagen lång. Fram till halv tre i alla fall.

Gårdagen bjöd på överraskningsfest till Emmi! Hoppas hon blev glad, verkade som det i alla fall.

Nu far jag ivåg och handlar mat. Äta bör man annars dör man!

hemligheter

Nu ska jag dra på hemligheter! Berättar imorgon, eftersom en viss person kanske läser detta. PUSS!

BE STUPID


Diesel, spring/summer 2010?




yesterday


"click", collage by me btw.

Var inne på Acne igår och blir som vanligt lite småsjuk.

BIG KISS


Bild på mig från i slutet av sommaren 09.

Puss på alla från mig!

nice little me


Ring från Acne.

Hej, nu har jag fått min hämd, om än något mild. Var inte så jätteelak, faktiskt.
Nu måste jag sova, så att jag kommer upp imorgon!

YOU ARE GOING DOWN BITCH

Sitter just nu och facerapear (love it) en viss person som tog min mobil för ett litet tag sen och skickade massa skumma sms till folk. Denna person loggade dumt nog inte ut från Facebook efter att hon lånat min dator. SYND!

Fashioooon

Nyss hemkommen från Cheap Monday-visningen(sthlm fashionweek just nu). Muche fint, helt okej. Visar förhoppningsvis bilder imorgon!

Godnatt!

10:26

Godmorgon alla glada! Sitter nu i skolan och kämpar på datordesignen. Ville bara säga hej.

Hej.

RSS 2.0