Host host

Det är ett antal för många minuter över midnatt och det är hög tid för mig att sova. Dock ska jag sjukanmäla mig imorgon, eftersom att jag behöver göra min uppkörning till moppen (ett år senare än alla andra i min ålder, jag vet) då. Jag orkade inte hålla på med att ta ledigt och grejer. Fy skam på mig. Men mina föräldrar gick med på att sjukanmäla mig så why not liksom?

Sitter uppe med en läxa nu. Det är så jävla kul så att jag håller på att dö.
Om ni inte förstod ironin, så vet ni nu att det var det. Ironi alltså. Det är jobbigt med människor som inte förstår ironi.

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: spiderchick

bra lösning! =)

2008-10-02 @ 10:58:25
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja visst gör man:D Det skulle vara kul om vi tjejer åker nån stans sen=) Jag vill i alf till alperna;)

2008-10-02 @ 14:09:03
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0