Sötnosar (

Vet ni vad? Nu ska jag lägga mig och sova. Otroligt va? Jag brukar gå och lägga mig om en timme ungefär. Duktigt av mig. Plus att vi har sovmorgon i morgon, så jag får sova lite extra länge i natt. Skönt!
Anledningen till sovmorgonen är att hela klassen, eller hela nian, men vi är inte så stor skola, drar till Cosmonova. "Kul" tänker kanske en del. Men nej, jag har sett alla filmer som någonsin visats på den där gigantiska duken. Nästan i alla fall. Den vi ska se nu har jag bara sett en gång tidigare, för länge sedan. Så det kanske inte blir så jättefarligt.

Men nej, som jag sa ska jag lägga mig och sova nu. Godnatt sötnosar! (så inte jag att säga sötnosar?)

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, du får längta till imorgonbitti :)

2008-02-07 @ 22:54:09
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0