Älskade bror

Min bror kan vara helt underbar ibland. I söndags tog han mit tangentbord till datorn, utan att jag visste det, eftersom han tyckte att hans eget var för stort och släpade med det till sin kompis. Jag fick inte tillbaka det förrens igår, och jag har inte orkat koppla in det förrens nu. Det är så härligt med syskon ibland.

I morgon händer det i alla fall roliga grejer (förutom att uppstigning sker klockan fyra på morgnen)! Stöten med alla dess backar väntar och det ska verkligen bli roligt att få åka skidor.
Men allra mest längtar jag till påsklovet, då ska jag nämligen följa med en kompis till hennes fjällstuga.
Vi kommer att äga backarna, haha!

kramar, Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0