Klass 9A

Allvarligt. Jag kommer verkligen gråta på skolavslutningen. Visst det ska bli jätteskönt med sommarlov, men tänk att aldrig få se alla igen? Några kommer man väl hålla kontakten med, men resten då? Vår klass har verkligen jättebra sammanhållning, det är så jämställt(stavas det så?). Alla är med alla. Det finns ingen som är "den coola och populära" och heller ingen "tönt". Okej, jag måste erkänna att några kan vara lite småtöntiga(eller mycket)ibland men det är ändå jämställt. Ingen mobbing eller så alls.
image271
T.ex.  nu när det har börjat bli varmt så är ju alla ute på rasterna och spelar basket, hoppar hopprep (ja, vi är barnrumpor) m.m. Och alla är med. Både tjejer och killar.
Kommer att sakna klassen. Har många minnen tillsammans med er.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Pjoffe

Jag måste faktiskt säga att jag inte riktigt håller med om det där att de inte finns några töntar i klassen ! :P Alla e väll töntar ? :O XD

2008-04-08 @ 22:03:23
URL: http://PjuffTuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0