Ta da!

Listan är tagen från felicciaa.blogg.se!:)

Ditt namn: Josefin
Längd: ca 1, 72 skulle jag tro
Spelar du något instrument: Nope
Vem är snyggast: Jag! (NOT)
Vem vet mest om dig: Jag själv
Vad vill du ha just nu: bl.a. fler klänningar, plus mkt, mkt mer..
Vilka sjukdomar har du: Inga alls vad jag vet
Fobier: Småkryp, speciellt myror!

Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Så långt ifrån man kan komma;)
Åsikt om jultomten: Farfar, jag vet att det är du!
Vill du gifta dig: I framtiden, nu är ganska så mycket för ung för det.
Tycker du att du är attraktiv: Självklart är jag det (host)
Din hårfärg och frisyr: Blond och varierande
Skolväska just nu: Skolväska och skolväska, en ganska liten vit från Thailand :P
Har du glasögon: Bara SOLglasögon!
Hur ser din plånbok ut: Vit avlång med en knapp på, från H&M. Och väldigt tom..
Favorittv-program: TopModel, Vänner, Desperates Housewives m.m.(kollar för mkt på tv)
Vad köpte du senast: mina vita tygskor från Wedins tror jag.
Hur mycket pengar har du: Vet ej, men mycket är det inte!
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hej, det är Josefin!" (Börjar kännas ganska inövat nu)
Senast kramat: Paula, som gick gick alldeles nyss
Vem sov du hos senast: Hemma hos pappa, om man menar så, annars Sofia ;P
Stjärntecken: Stenbock, yeah!
Ögonfärg: Blå, grå, grön

Kall favoritdricka: Mjölk och vatten
Varm favoritdricka: Te och varm oboy
Säger ofta: såhär, typ, de va inge, nej jag skojja. (vääldigt ofta)
Saknar du någon: Många
Du fikade senast: Nån dag sedan,
Senast sedda film: "Jersey Girl"

Hur känner du dig nu: Mätt
Kan du laga mat: Nej, verkligen inte (not)
Vad pluggar du: Just nu So
Vad tycker du om andras fötter: ?
Är du smart: Jätte, haha :D
Snarkar du: Hoppas inte!
Är du aktiv i skolan: Jag antar det
Lesbisk: Nej
När och varför grät du senast: hmm...kommer ärligt talat inte ihåg..


Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0