Det spökar.

Mitt internet är det sämsta genom tiderna. Eller vad det nu är som spökar. I alla fall, så hoppar internetet från att fungera till att inte göra det- hela tiden. Man kan ju inte göra någonting på datorn. På tio sekunder har den ändrat status fem gånger. Väääldigt jobbigt om ni frågar mig. T.ex. skrev jag ett inlägg här på bloggen här om dagen. Klickar på "spara & publicera" för att ja, publicera det. Men självklart, just då, slutar det att fungera. Allt jag skrivit lir bara puts väck! Tjoho....

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh jag hatar sånt! Det händer mig jätteofta fast nu har det nog lungnat sig som tur är men när det väl händer så... Det gör mig riktigt galen alltså!
Gott nytt år föresten =D

2008-01-01 @ 13:22:35
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0