en liten lista bara

Namn? -  Josefin Pettersson
När fyller du år? -  dan före nyårsafton(30 dec). jag vet, lite småfail.
Några piercingar? - bara i öronen, tre stycken
Vad har du på dig just nu? -  leggins, jeansskjorta och myssockor. Me like.
Vilken årstid är bäst? -  Jag gillar verkligen alla lika mycket. De har sina sidor. Vintern ska dock inkludera snö.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna utvilad, äta en supergod frukost och sedan bara ta det lugnt.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag är nästan alltid glad och positiv. Utseendemässigt så vet jag inte. Är ganska nöjd med hela paketet faktiskt haha!
Vad är du bra på? - Jag är bra på allt. typ.
Vem älskar du mest på denna jorden - Kan inte säga en person. Men först och främst min familj och sedan alla mina jättefina vänner!
Hittade den här listan hos en av mina älskade vänner, Paula <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

stumpan&rumpan<3<3

2009-10-14 @ 12:28:56
URL: http://blingstring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0