Burkar

Idag var jag på trädgårdmässan i Älvsjö med mor min. Väldigt trevligt, men mina armar är helt, totalt jätteslut efter alla bärande. Vi köpte exempelvis på oss typ 15(!) olika tidningar och någon bok. Jag köpte på mig ännu en burk.

Det är en liten grej jag har, som nog inte så många vet. Jag älskar burkar. Burkar med rosor, hjärtan osv (mest rosor), gärna i plåt. Hitills har jag väl inte samlat på mig så många, sex-sju stycken kanske, i olika storlekar. Men sedan är jag bara 16 år, så jag kommer antagligen hinna samla på mig ett antal fler.

Kanske kan visa min lilla burksamling så småningom!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; tack, tack tack! du förstår inte hur glad jag blir!:)

2009-03-29 @ 15:27:06
URL: http://rodsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0