Våffeldags


Erin Wasson verkar by the way ha en fin lägenhet. TheShelby.

Jag vet inte riktigt vad som hände denna vecka, men blogglusten försvann totalt. Har i alla fall vart en snabbis i Huddinge centrum och köpt lite nödvändigheter. Typ en tröja(som egentligen var onödig), nattcreme och våffelmix.

Ikväll blir det antagligen en tripp till Västerås, om Frida nu svarar på mitt sms! Annars kommer i alla fall Pam hit och hälsar på i stugan. Men jag hoppas på Västerås, det skulle tydligen vara en del band som spelade där ikväll, så det lät nice!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, näe:P Hälsar bara på varandra där när vi ses=)

Och du sa inte till mig att du skulle till västerås! Jag har ju en polare där! =D

2009-01-17 @ 19:17:56
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0