Läs och tryck på länken helt enkelt


Bild: tagen från Bluebox hemsida.
Jag funderar på att köpa det högra örngottet till bror min.

Det vänstra skulle han nog inte uppskatta. Det skulle jag däremot :)

Provet i träningslära och människokroppen (whut?) gick helt okej idag. Kunde svara på allt i alla fall. Om det är rätt eller inte visar sig, men jag är i alla fall nöjd för att ha börjat plugga igår kväll.

När jag ändå är i farten med att ge er värdefull information om min vardag så kan jag ju lika bra tipsa om en roligt hemsida som heter Bluebox. De har lite alltmöjligt. Roliga present- och inredningsgrejer. Med mera, med mera. Tryck på länken så får ni se helt enkelt:)

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Pjoffe

Vi har sånna som de står mamma och pappa på ! :) <3

2008-10-02 @ 15:52:47
URL: http://pjufftuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0