Modevisning avklarad

Tja, då har man gjort sin lilla modelldebut ikväll då. Gick väl helt okej. Men det var roligt! Dock så hade jag kanske världens mest obekväma skor, plus en top/överdel som skulle ramla av så fort jag rörde mig för mycket (den var för tight, så vi sprättade upp den och vek in kanterna vid sidorna, satte fast det med hårspännen, så att ryggen blev öppen. Det blev nästan snyggare än innan!).

Det var ju en aningen nervöst när man skulle upp på scenen första gången. Men de andra gångerna kändes det helt naturligt och något man bara kunde göra om och om igen.

Imorgon: Gratiis bror, 18 år!
Lördag: NEW YORK!

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker vi är jättefina på den där bilden!!! (?) Var stolt över den du är josse, vi vet båda två att det där är vårat riktiga ja :) eller vad säger du?

2008-10-23 @ 17:30:43
Postat av: Josefin

svar:tja, jag är tveksam :D men det stämmer väl rätt bra antar jag;P <3

2008-10-23 @ 22:55:09
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0