Jag bor i New York

Ja, eller inte bor kanske, men i alla fall de narmaste fem dagarna.

Vi kom ju igar kvall och hann inte gora sa mycket. Idag darimot borjade vi dagen med att ata frukost pa ett trevligt frukoststalle(i New York ater de flesta frukost ute). Efter det begav vi oss mot den gigantiska Apple-butiken, foljt av en hast-och-vagn tur i Central Park.

Sedan tog vi en taxi till Soho och shoppade lite. Bl.a. blev det en hel del fran Victoria's Secret. Berattar mer nar jag ar hemma.

Vi avslutade dagen med att ata pa en jatterolig resturang som lag pa 47 vaningen tror jag, och som SNURRADE! Sa nar man kom ut fran toaletten  som lag i mitten av "salen" sa var bordet man at vi borta. Det blev ju lite forvirrande ibland far jag erkanna.

Imorgon:
♥vanner-busstur (yes, det finns!)
♥Empire State Building
♥MOMA (musem of modern art)

Kramar, Josefin


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Josefin,

Tack för MMS:et. Hoppas ni får en rolig vecka. Det verkar ju ha börjat bra. Hälsa alla från Jea och mig. Kram från Pappa

2008-10-28 @ 23:03:41
Postat av: Sofie

Hoppas du har det bra nu i New York! Du som längtat så :) Kram, hälsa från mig!

2008-10-29 @ 08:56:34
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0