En fredag (i fredags)


Jag lånade Fridas mössa i väntan på saltsjöbanan


en väldigt bekymrad Frida..


Hittade ett par riktigt snygga skinnhandskar, som skulle passa perfekt till min kappa!


Rolig affär som jag måste tillbaka till! Den befinner sig någonstans i det såkallade "SoFo".


Vi unnade oss en fika. Självklart hjälpte jag till med Fridas chokladboll, snäll som jag är.


Frida blev kär när hon såg planchen och var precis påväg att riva loss den från telefonkiosken, när vi kom på att man kunde fråga killarna som satte upp dem två meter bort, om dom möljligtvis hade en över. Det hade dom lyckligtvis.


Tack för mig, nu ska jag sova! Sleep tight.

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Tobias

yeees jag älskar deras kläder :D

2008-11-10 @ 06:26:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Va söt du är :)

2008-11-11 @ 20:59:30
Postat av: Josefin

haha tack:) vad gullig du är!

2008-11-11 @ 22:57:10
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0