"Vi drar till fjällen, fest hela kvällen"

Nu är jag hemma och hyfsat trött. Har nästan lärt mig åka snowboard, men ajg måste öva mer på svängarna.
Min väns fjällstuga var väldigt mysig, dock lite öde, och hade väldigt fin utsikt. Men stället var litet, fanns bar några få backar. Fem kanske? Trevligt var det i alla fall och faktiskt rätt så mycket ungdomar, vilket alltid är roligt!
Hur har ni haft det under dagarna som varit? Har ni kunnat klara er trots att jag inte har skrivit något (ironi)?

Förresten, Anna och ajg ahr kommit på två nya ord:
Emolack & Lingonflicka.
Orkar dock inte förklara dem nu, men på det senare kan ni väl nästan lista ut innebörden?

kramar, Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0