Tjejsnack är nice(-price på burger king)tihi

Ja, det var ju ett tag sedan jag svarade på "tjejsnack"s-frågorna. Ni kanske inte ens visste att jag var medlem på sidan...

Vecka 12/08

  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Jag gillar motion, ja. Träna är niiice.

  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?


Jag motionerar väl ganska regelbundet. Någon gång varje vecka. Men jag skulle absolut behöva träna mer. Kanske ska börja springa? Kankse, kanske...

  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?

På friskis där jag tränar idag så är väl en timme lagom. Andra sorts pass vet jag inte(?).

  • Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag tränar på friskis och svettis, gympan i skolan(haha) och sommarhalvåret cyklar jag en hel del.

  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?

Alltså, på friskis och svettis är det ju rätt segt om det bara är tre stycken på hela passet. Men det behöver ju inte vara för många heller. Men jag tycker om att träna med en kompis. Cykla, springa eller gympa, it doesn't matter.

Länk://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Josse det stavas doesn't matter inte dosn´t mather, var bara tvungen att säga det :P

2008-03-29 @ 15:23:20
URL: http://caboome.blogg.se
Postat av: Sofie

svar: tvungen att säga det, vad annars?:P

2008-03-29 @ 17:18:03
URL: http://caboome.blogg.se
Postat av: sofie

haha :D trodde du frågade om en annan sak, nej det va inget

2008-03-29 @ 17:20:58
Postat av: Josefin

sofie: haha okej, du vara konstig:D precis som jag!

2008-03-29 @ 17:24:13
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0