tumba?

Om ca. tio minuter far jag iväg mot tumba. Ska kolla på ett gymnasium där som har en utbildning som verkar passa mig perfekt! Hoppas verkligen att skolan är fin. Håll tummarna!
Om det är någon som vet något om skolan eller går där själv så får ni mer än gärna skriva några rader om vad ni tycker om skolan, alltså Tumba gymnasium som det heter. Har inte ens funderat på att söka en skola i tumba förut. Egentligen var det planerat att jag skulle gå på någon mysig och bra skola inne i stan, typ.
Men så blev det icke. Eller, jag ska söka några där inne, t.ex. Södra Latin.

Men nu hör jag mammas klackar där nere, hej svejs!

kramar, Josefin


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja över 10 är helt ok :D haha!

2008-01-30 @ 22:10:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0