För sällskapets skull.

Usch vad jag är trött. Efter att detta skrivits på min kära kära laptop ska jag sova. Eller läsa veckorevyn ett tag,men SEN ska ajg sova.

Spelade bowling idag med Jonatan,Gabbe och Sofie. De va nice. Dock så vann inte jag. Men det var inte direkt något jag väntat mig. Jag tror jag fick två strikes under 3 serier. Inte den bästa på bowling kanske. MEN jag spelar för att det är kul, och för sällskapets skull.  Sofie blev den slutgiltiga vinnaren.

Efter bowlingen åkte jag hem, var himla trött. Åt lite tacos när jag väl satt hemma vid köksbordet. Det blev tacos igårkväll också, hos Sofie. Lite enformigt men gott ändå.

Måste bara varna om att inte hyra/köpa/ladda ned "Reno 911". Den sämsta film som gjorts tror jag. Så B det bara kan bli. Vi såg den hos Emil igår. Anna och jag somnade. Då är det tråkigt.

uppdatering: Förlåt Sofie, jag råkade skriva fel- det var ju såklart du som vann! Men nu är det ändrat.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: sofie

Hörru josse, det var ju jag som vann ju, jag gick ju om gabbe i slutet med typ 15 poäng ;)

2008-01-27 @ 22:53:16
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0