Ny t-shirt och kebab

image191
mörk bild av min nya t-shirt. På  kameran är de inte lika mörka.
Batteriet tog slut så jag kunde inte ta nya!


Detta är vad jag har på mig just nu, jeans och min nya fina t-shirt i XL från zara igår. Köpte även en annan t-shirt där (på rea, som jag vanligtvis inte brukar vara så mycket för). Dessutom blev det en ny foundation, min gamla är slut.
Anna, som var mitt sällskap, och jag började framåt kvällen bli lite hungriga,så vi ändrade riktningen mot kungshallarna. Och vad äter man inte där, om inte kebab? Alltid, alltid, allid äter vi kebab. Men, vi kom fram till att vi icke skulle göra det längre. Bra tycker jag.

image192
me and anna i provrummet. Jag står längst till höger, anna till vänster.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin fin tröja!

2008-02-03 @ 10:43:40
URL: http://matildafiona.webblogg.se
Postat av: Anna

haha, måste ta värsta fjortisbilden:P Men nu kan jag få dne från stationen va?;) föresten, träning ikväll vid 7?

2008-02-03 @ 11:02:16
URL: http://annasegna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0