Mina signum.

Så här känner du igen mig:

♥ Acne Jeans
♥Gammalt halsband med klockur
♥Ballerinaknut i håret
♥Skinnjacka

Det är mina mest använda "grejer" tror jag.
Mina acnejeans börjar bli rätt urslitna, de håller på att gå sönder. 
Mitt halsband har jag i princip varje dag. Min mamma fick det när hon var lika gammal som jag.
Ballerinaknuten mitt på huvudet använder jag flitigt.
Skinnjackan köpte jag i höstas. Men oj, vad jag har använt den.

Sedan använder jag klänning väldigt ofta också.

Om någon av mina kära vänner läser detta: vad tycker ni är mina "signum"? :)
Eller kanske finns det någon annan liten människa som tror sig känna mig?

kramar, Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0