Jag har svept ett trollspö över bloggen

Ser ni skillnaden på sidan av bloggen? Nu har jag inte bara skaffat klocka, utan även en liten "poll" där ni kan rösta. Kommer väl ändra fråga en gång i veckan. Ser ni den andra skillnaden? Jo jag har nämligen startat en nedräkning. Kolla nu, innan du läser vidare.


Japp, jag ska till Australien i sommar och det ska bli så himla roligt! Tänk bara-Korallrev,kängrus, koalor,Sydney och värmen. Tre veckor lång bli resan. Men inte nog med det. Två, eller om det var tre, dagar ska vi spendera i Singapor, innan vi far vidare mot Australien. Vi skulle bara mellanlanda där egentligen, men eftersom det är så lång resa (nästan ett dygn) bestämde vi oss för at vila upp oss lite där.
Och när jag väl är där ska jag lära mig surfa. Det ni!  : )

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

skoj :D hur fick du dit klockan?

2008-02-04 @ 22:11:43
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0