Ensam i mörkret

By the way, det blev ingen niobio med Sofie i måndags. Hon blev sjuk ås jag fick vara, helt ensam, hemma och kolla på TV.
 
Även igår var jag ensam, tills klockan var sex ungefär. Och självklart, när det är kolsvart ute, så går en propp, så att hela husets släcks ned. Helt kolsvart, ensam och regnet som smattrar utanför. Jätteroligt. Men, som tur(?) var så har jag varit med om det förut, så jag hämtade en ficklampa, stol och klättrade upp på den så att jag var i höjd med proppskåpet. Sedan var det bara att testa sig fram lite. Det visade sig att utebelysningen har något fuffens för sig, vilket gjorde att allt släcktes.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: bea

läskigt

2008-02-27 @ 12:09:38
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0