Det är nästan synd om mig

Min dag började för en timme sedan. Halv elva. Riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull. Ja, jag har ju lov nu en vecka framåt. Slutet av  veckan drar jag mot kallare breddgrader och åker skidor. Men innan dess så är jag ännu inte fri från läxorna. Gympa, Hemkunskap och Engelska gör sig påminnda gång på gång.

Men ikväll blir det inga läxor för min del, utan det blir nio(?)bio med Sofie. Det är i princip bara vi hemma, alla är redan i fjällen vid det här laget. Men vi har det lika roligt för det! Vi ahr pratat om Juno. Någon som har sett den?

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, om ni ser Juno måste du säga vad du tyckte sen! Funderar på att se den nångång i veckan :)

2008-02-25 @ 12:01:34
URL: http://ugglapuggla.blogg.se
Postat av: Ellie

Ville inte att lovet skulle ta slut :(

2008-02-25 @ 12:42:52
URL: http://xiao.webblogg.se
Postat av: sarah

Juno är jätte bra, den är verligen sevärd! :)

2008-02-25 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0