slutet gott, allting gott

Julbordet gick bra, blev dock mätt efter ca. en potatis, inte bra. Men duktig som jag är klämde jag i mig allt annat som hör julbord till också. Plus lite till.

När vi kom hem vid niosnåret hjälpte jag johan att slå in sina julklappar (sen som vanligt) och sedan var det bara att sätta igång med utdelningen av klapparna. Precis som alla andra år på senare tiden fick jag vara nisse och därmed sköta den "tunga" uppgiften. Många fina julklappar blev det, däribland SATC-box, kofta, klänning, böcker, nytt skissblock ( A3-storlek) och lite andra fina grejer. Kan visa bild på allt imorgon om ni vill. Blev i alla fall helnöjd med alltihopa!

Kommentarer
Postat av: Tobias

perfekt :D woho!!

2008-12-21 @ 01:47:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anna

ja gör det, din tönt! fick du några bra böcker jag kan låna? (A) <3<3

2008-12-21 @ 10:09:41
URL: http://annasegna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0