Första NY-bilderna, hotellrummet.

Jag har ju faktiskt inte visat en enda bild från New York. Vi börjar med dessa, från hotellrummet.


Utanför fönstret. Taxibilar överallt.

Nästan likadan bild, men denna är på en skolbuss. Ville bara visa hur de såg ut.

Min bror och jag är väldigt ordningssamma. Speciellt jag som har sängen till vänster.

Min mamma ville inte vara med på kort. Tråkmånsen. Väldigt charmigt kort blev det på mig i alla fall. Eller inte.

Fler bilder kommer, så fort jag laddat upp dem på datorn. Använde nämligen inte min kamera så mycket, eftersom det är roligare att fota med systemkameran (som tyvärr inte är min).

Kommentarer
Postat av: Tobias

okej, jadu jag sitter här ikväll :D

2008-12-23 @ 22:28:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anna

jo, det antar jag att jag får:P Life's a bitch and we know it! HAHA! :D<3

2008-12-23 @ 23:20:04
URL: http://annasegna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0