..be happy

Hej världen.

Min mobil har noll batterier och jag har noll antal laddare hemma just nu. Inte nice alls faktiskt.
Vet ni vad? Jag har just kommit på att jag är lite av en Tv-nörd. Det är inte speciellt bra. Egentligen borde jag väl vara ute i solen, bada i poolen, gå på promenad eller något annat hurtigt. Men nej, jag är lat så jag sitter och skriver här i soffan istället, samtidigt som jag kolllar på Tv. Just nu väntar jag in Top Model som börjar om ca. 10 min.



Funderar själv på att skicka in bilder någonstans, men jag vet inte vi får se. Det många som tycker att jag borde göra det och att jag skulle "passa så bra som modell", så det är ju ett bra tecken i alla fall. Men jag vet inte.
Skulle vara kul i och för sig, man kan ju alltid testa. Mikas kanske? Någon som har tips?

Uppdatering: Det regnar faktiskt nu..

kramar, Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0