Klädångest

Jag. Är. Så. Nervös! En vecka klar till 20 augusti, dagen då mitt "nya liv" börjar. Nya vänner, ny skola, nytt ställe. Allt! Och helt ensam är jag också. I princip alla från min förra klass känner någon i sin nya. Men inte jag. Skönt i och för sig, men fortfarande nervöst. Vad ska jag ha på mig?

Funderar på jeans, tillsammans med skinnjackan. Till det antingen någon schnygg t-shirt, eller ett blått, lite lösare linne som hänger hemma i garderoben. Sedan tygskor eller remsandaler tillsammans med någon väska och voilá!
Men. Det är ju bara om det är hyfsat dåligt väder.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig om det är varmt. Så konstigt nog hoppas jag på dåligt väder, haha!

Djupa fundderingar,  jag vet! Detta har jag patetiskt nog gått och funderat på i över en månad (eller var det två?). Men man vill ju ha det rätta första intrycket. Inte för mycket, men inte heller för lite och tråkigt.

Har du något förslag på hur jag inte ska vara ett nervrak den kommande veckan innan det hela drar igång, så snälla- skriv!

kramar, Josefin


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack, det värmer :) <3

2008-08-14 @ 02:07:15
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: ida

jag vet att det här är ett jobbigt tips, men det är det bästa. Va dej själv bara. Do som gilar dej då är dom som är värda att vara med.



Älskar din design också :)

2008-08-14 @ 09:20:12
URL: http://idahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0