kramar, Josefin

Jag orkar fortfarande inte skriva om min lilla "spökhistoria", i alla fall inte om ingen frågar. Så om ni vill höra så är det bara att säga till. Idag var det en kort dag, och lunchen bestod mest av kubbspel med barnen i första klass(tror jag) på min skola. Självklart vann vi nior. I alla fall en gång.

Senare, runt halv sju, ska jag på en liten "sångträff". Eller vad det nu är. Jag tar ju privatlektioner i sång, så min lärare bestämmde sig för att hon skulle samla alla sina elever, som avslutning, så att vi kunde sjunga tillsammans. Fika ska vi göra också. Vad ska jag ta med?

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Josie

Jo, berätta om din spökhistoria! Nyfiken!!!:) (Heter dessutom också Josefin...:D)

2008-04-23 @ 16:34:11
Postat av: Josefin

Josie: Jo, jag kan väl göra det då, bara för att jag är så snäll:D
Hej Josefin!

2008-04-24 @ 15:44:58
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0